FAQ, czyli Najczęściej Zadawane Pytania

Zanim złożę zamówienie...

Czy mogę złożyć zamówienie bez zakładania konta?

Oczywiście! Zamówienie możesz złożyć bez rejestracji i logowania się na konto. Po dodaniu produktów do koszyka będąc na etapie danych do wysyłki wybierz opcję Zamów bez rejestracji. Zakupu można dokonać również logując się przez Facebook lub Google

W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie możesz złożyć przez Internet na stronie Insoles.pl, mailowo(na adres: bok@insoles.pl) oraz telefonicznie(pod numerem: 508 265 315). W przypadku zamówień mailowych prosimy podać pełny adres, nazwę produktu oraz ilość a także numer telefonu - ułatwi to kurierowi kontakt podczas dostarczania do Ciebie zamówienia. Podczas składania zamówienia nasz konsultant Łukasz, zajmujący się obsługą zamówień przyjmie oraz odpowie na wszystkie Twoje pytania! ;)

Skąd mam wiedzieć czy produkt jest dostępny?

Na karcie każdego produktu znajduję się informacja odnośnie dostępności produktu. Jeśli aktualnie jeden z produktów jest niedostępny możesz poprosic o maila w momencie gdy produkt będzie dostępny.

Czy dostanę od was rabat?

Wszystkie informacje odnośnie rabatów znajdziesz na podstronie Promocje.

Właśnie składam zamówienie...

Jak mogę opłacić moje zamówienie?

Sposoby płatności dostępne na naszej stronie znajdziesz na podstronie SPOSOBY PŁATNOŚCI I PROWIZJE

Czy mogę odebrać moje produkty osobiście?

Oczywiście! :) Wystarczy podczas składania zamówienia zaznaczyć opcję Odbiór osobisty

Czy jeśli zamówię więcej to zapłacę mniej za przesyłkę?

Tak! Jeśli zrobisz zamówienie powyżej 150 zł to dostawę otrzymasz za darmo! Czemu to jest takie ważne? Jeśli podczas robienia zamówienia wartośc produktów w Twoim koszyku wyniesie, załóżmy około 135 zł to korzystniej będzie Ci dobrać kolejną wkładkę w granicach 15 zł niż wydawać pieniądze na dostawę, którą możesz otrzymać gratis! Proste, prawda?

Ile potrwa realizacja mojego zamówienia

Zamówienia za pobraniem wysyłamy w ciągu 24 godzin, natomiast zamówienia płatne przed wysyłką wysyłamy do Ciebie w ciągu 24 godzin od zaksięgowania się płatności na naszym koncie.

Czy wysyłacie paczki również w weekend?

Odpowiedź brzmi: "nie". Zamówienia wysyłamy od poniedziałku do piątku. :)

Zamówienie zostało złożone, co teraz?

Czy mogę jeszcze zmienić moje zamówienie?

Wszelkie zmiany w zamówieniu możesz dokonać kontaktując się telefonicznie z naszym konsultantem Łukaszem. :)

Czy mogę anulować zamówienie?

Oczywiście, zamówienie możesz anulować do momentu wysłania go do Ciebie. Jeśli posiadasz konto na sklepie to zamówienie anulujesz w zakładce moje zamówienia. Jeśli nie masz konta to zamówienie anulujesz, kontaktując się z naszym konsultantem Łukaszem.

Przesyłka nie dotarła do mnie na czas, co teraz?

Jeśli przesyłka nie dotarła do ciebie w przeciągu maksymalnie 7 dni od momentu wysłania, prosimy o pilny kontakt telefoniczny z naszym konsultantem Łukaszem.

A co jeśli:

  • Chcę wymienić towar?
  • Chcę zwrócić towar?
  • Otrzymałem inny towar niż zamówiłem?
  • Towar posiada wadę i chcę go zareklamować?
Jesteśmy przyjazną firmą, która rozumie swoich klientów, dlatego w przypadku jakiegokolwiek problemu wystarczy kontakt z naszym konsultantem. Wszelkie zwroty i reklamacje są bezproblemowe. :)

Jeśli masz inne pytania, prosimy napisać do nas maila na: bok@insoles.pl. Nasz konsultant Łukasz z przyjemnością na nie odpowie. ;)

A tym czasem sprawdź Jak kupować? na Insoles.pl

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel